ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند -آکا

آکاایران: با وجود انجام دادن همه تمرینهایی در شماره های گذشته به شما معرفی کردیم، هنوز به مچ درد دچارید؟ شاید تمرینهای مچ دست به تنهایی نمی توانند

 با این تمرین ها میتوانید درد مچ دست را از بین ببرید

به گزارش آکاایران: با وجود انجام دادن همه تمرینهایی در شماره های گذشته به شما معرفی کردیم، هنوز به مچ درد دچارید؟ شاید تمرینهای مچ دست به تنهایی نمی توانند از پس آرام کردن مچتان بربیایند و برای حل این مشکل، نیاز به کمک گرفتن از یک توپ کوچک دارید. توپی که میتوانید روی میز کارتان بگذاریدش و در طول روز بارها حرکات زیر را به کمکش انجام دهید.

,ورزش برای اب کردن شکم , ورزش بزرگ کردن باسن , ورزش برای کمر درد زانو درد گردن ,[categoriy] ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند

ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند -آکاورزش برای اب کردن شکم , ورزش بزرگ کردن باسن , ورزش برای کمر درد زانو درد گردن , ورزشهای هوازی , نرمش , تمرینات ورزشی در خانه , برنامه ورزشی لاغری

آکاایران: ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند

ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند

توپ را در مشتتان بگیرید

توپ را کف دستتان بگذارید و در حالتی که نه به انگشتان و نه کف دستتان فشار بیاید، آن را در دستتان مهار کنید. چهار انگشتتان را روی توپ بگذارید و سعی کنید شصتتان آرام بماند. دستتان را در حین انجام این حرکت بالا نگه دارید.

مچ را پایین بیندازید

این حرکت هم تقریبا شبیه به حرکت قبل است. یعنی در حالتی که به دستتان فشار نیاید، باید توپ را در مشتتان مهار کنید. اما تفاوتش با حرکت قبل، پایین بودن دست شماست.

توپ را نیشگون بگیرید

مثل این تصویر، توپ را با انگشتانتان بگیرید و چهار انگشتتان را بالای توپ و شصتتان را زیر آن بگذارید. این حرکت شبیه نیشگون گرفتن توپ است اما حواستان باشد که در زمان انجام دادنش فشاری به هیچ نقطه ای از دستتان وارد نکنید.

توپ را حرکت

درست شبیه حرکت قبل، توپ را نیشگون بگیرید و بین انگشتانتان نگهش دارید. اما تفاوت این حرکت با قبلی، در تلاش شما برای چرخاندن توپ در دستتان است. باید با جلو و عقب کردن شصتتان به آرامی توپ را بچرخانید.

توپ را بغلتانید

توپ را روی یک سطح صاف بگذارید و سعی کنید با کمک نوک انگشتها به جلو و عقب هدایتش کنید. انگار دست شما یک وردنه است که به آرامی و بدون احساس کردن هیچ فشاری جلو و عقب میشود.

با انگشتها نگهش دارید

توپ را مثل تصویر بین دو انگشت نگه دارید و سعی کنید از دو طرف کمی فشار به آن وارد کنید و بعد از چند ثانیه فشار را از بین ببرید. نیازی نیست دستتان را خسته کنید. کافی است چند ثانیه سعی کنید که با وجود توپ، انگشتهایتان را به هم نزدیک کنید و بعد از گذشت چند ثانیه دست از تلاش بردارید.

توپ را فشار دهید

توپ را در مشتتان بگیرید و سعی کنید برای چند ثانیه آن را در دستتان فشار دهید و دوباره در وضعیت آرامش قرار بگیرید. این تمرین را میتوانید بارها در طول روز انجام دهید و خستگی دست و تاندونهایتان را با کمک آن از بین ببرید.

قرنیه هایتان را نرمش دهید

وقتی چشمهایتان خسته میشوند و نایی برای دوباره خیره شدن به مانیتور برایتان نمی ماند، سراغ این تمرین بروید. تمرینی که خستگی قرنیه هایتان را بیرون میکند و انرژی دوباره نگاه کردن به صفحه نمایش را به چشمهایتان برمی گرداند. برای انجام دادن این ورزش، به ابزاری جز یک خودکار ساده نیاز ندارید. کافی است خودکار را در دستتان بگیرید و آرام آرام آن را به چشمهایتان نزدیک کنید.

,ورزش برای اب کردن شکم , ورزش بزرگ کردن باسن , ورزش برای کمر درد زانو درد گردن ,[categoriy] ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند

آنقدر نزدیک که جز یک سایه محو چیزی از خودکار نبینید. نگران نباشید! اگر وقت نزدیک شدن خودکار به چشمتان آن را تار میبینید، معنایش ضعیف شدن چشمهای شما نیست، بلکه به طور طبیعی چشمهای شما نمی توانند فاصله خیلی نزدیک را خوب ببینند. بعد از آنکه چند ثانیه خودکار را نزدیک چشمهایتان نگه داشتید، آرام آرام آن را دور کنید و بار دیگر تمرین را انجام دهید. برای ورزش دادن قرنیه هایتان، حتما نباید تا زمان خسته شدنشان صبر کنید. میتوانید این تمرین را بارها در فاصله بین کارهایتان انجام دهید. فراموش نکنید که یکی از دلایل خسته شدن چشم و کم شدن دیدتان، انجام فعالیتهای تکراری و یکنواخت در ساعات طولانی است.

پشت میز کار سبوس گندم بخورید

کمتر پزشکی است که به این ادعای محققان شک کند. پژوهشگران میگویند نشستن طولانی مدت عمر را کوتاه میکند و حتی در سالهای حیاتتان هم سامت را از شما میگیرد. اما محققان برای کسانی که چاره ای جز ساعتها پشت میزنشینی ندارند، راه حل جایگزینی هم پیشنهاد میکنند. با توجه به بررسی های آنها، این افراد با مصرف غذاهای حاوی غلات میتوانند عمرشان را طولانی کنند و چند سال از عمری که با نشستن کم شده را به زندگیشان برگردانند.

,ورزش برای اب کردن شکم , ورزش بزرگ کردن باسن , ورزش برای کمر درد زانو درد گردن ,[categoriy] ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند

آنها میگویند مصرف غذاهای حاوی غلات، خطر مرگ ناشی از ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش میدهد و از آنجا که نشستن طولانی یکی از عوامل زمینه ساز سرطان و بیماری های قلبی است، میتوان گفت مصرف غلات پشت میز کار، به خنثی شدن تاثیرات منفی طولانی نشستن کمک میکند. پژوهشگران میگویند خوراکی های سرشار از غلات سبوس دار اغلب سرشار از پروتئین، فیبر، آهن و اسیدفولیک هستند و به سامت مصرف کنندگانشان خدمت بزرگی میکنند. پس شاید بد نباشد از فردا نانهای سفید و بدون سبوس را کمتر مصرف کنید.

برای مشاهده اخبار مشابه با عنوان "ورزش مچ دست برای کسانی که زیاد کامپیوتر کار میکنند -آکا" کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

تبلیغات