هیچ بازیگری زیر بار عنوان تبلیغاتی نمی‌رود

حسن جوهرچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصولا هیچ هنرمند و بازیگری دوست ندارد زیر عنوانی تبلیغاتی رود اما وقتی جواد افشار با آن نگاه و شخصیت روشنگری پیشنهاد می دهد، نمی‌توان رد کرد.

حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش در سریال «برادر» گفت: با توجه به اینکه قصه «برادر» مرتبط به سبد غذایی خانوار است و اصولا درباره برنج و واردات برنج خارجی است، من در این فیلم نقشی تبلیغاتی ایفا می‌کنم. یک آدم سرمایه دار که در امر واردات محصولات غذایی ید طولایی دارد و همه تلاش خود را می کند که بهترین محصول را با بهترین کیفیت به دست مردم برساند.

جوهرچی در ادامه با بیان اینکه هیچ هنرمندی دوست ندارد زیر بار نام و برند تبلیغات برود، بیان کرد: شاید خود من هیچ علاقه ای به این نداشته باشم و اصولا هیچ هنرمند و بازیگری دوست ندارد، زیر عنوانی تبلیغاتی رود اما وقتی جواد افشار با آن نگاه و شخصیت روشنگر پیشنهاد می دهد، نمی توان رد کرد و به حتم یقین دارم این نقش هم مانند دیگر شخصیت ها خوب ارائه می‌شود.

وی به همکاری خود با جواد افشار اشاره کرد و گفت: افشار از کارگردان‌های خوب و پرآوازه سیماست و در هر زمانی که به من نقشی را پیشنهاد کند، به حتم قبول می‌کنم و مطمئن هستم که بازخورد خوبی را هم از سمت مردم می‌گیرم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» در خصوص دلایل انتخابش برای ایفای نقش در سریال «برادر» عنوان کرد: اصولا این قصه با طراحی خوب و نویسندگی هوشمند آرش قادری به نگارش درآمده و همچنین در کنارش گروه کارگردانی و تهیه‌کنندگی حرفه‌ای قرار دارد که اکثر آنها را از مجموعه تلویزیونی «کیمیا» می شناسیم.

جوهرچی در پایان با آرزوی آرامش برای مردم ایران اظهار داشت: در این ماه مبارک برای همه مردم عزیز سلامتی، امید، آرامش و آسایش آرزو دارم و امیدوارم همانطور که سریال «برادر» به سبد سالم غذایی پرداخته است ، سفره ها سالم و ان شاءالله پربرکت باشد.

انتهای پیام/

برای مشاهده اخبار مشابه با عنوان "هیچ بازیگری زیر بار عنوان تبلیغاتی نمی‌رود" کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

تبلیغات