عقب ماندگی 5 ساله هتلداری در خاورمیانه

جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - روزنامه توریسم نوشت:طبق نتایج منتشر شده از سوی گزارش سالانه تدارکات هتلداری درخاورمیانه، 2016 یک سوم هتل‌های فعال در منطقه خاورمیانه اعلام کرده‌اند که درکسب وکار خود فعلا از هیچ سیستم مدیریت تدارکات و پشتیبانی برخوردارنیستند.

این سومین گزارش براساس پاسخ ارایه شده از سوی هتل‌های منطقه خاورمیانه چه هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی و چه هتل‌های محلی کوچکتر است که نشان می‌دهد بیشتر متخصصان بخش تدارکات و پشتیبانی که به پرسشنامه‌های مربوط به این تحقیقات جواب داده‌اند درضبط و گزارش تمام جنبه‌های مربوط به روند تدارکات و تامین تسهیلات هتل‌های خود، از نوعی سیستم مدیریت تدارکات خودساخته استفاده می‌کنند.اين گزارش همچنین نشان می دهد که منطقه خاورمیانه نه تنها فاقد انواع نرم افزارهای ویژه درتنظیم ومدیریت تدارکات و ملزومات است، بلکه به میزان قابل توجهی برخی سیستم‌های مورد استفاده درهتل‌های این منطقه نسبت به دیگر مناطق جهان کهنه و بسیار منسوخ است. «برندان جوهانسون »مدیر بخش خرید درقسمتی ازاین گزارش یادآور شده است که سیستم‌های تدارکاتی مورد استفاده در هتل‌های بزرگ و کوچک منطقه خاورمیانه درمقایسه با نرم های افزارهای مورد استفاده در هتل های امریکا و اروپا دست کم 5 سال عقب‌تر است!این کاستی شامل تمامی هتل‌ها در کشورهای منطقه خاورمیانه از امارات و عربستان تا مصر و بحرین و دیگر کشورهای منطقه می شود که محل استقرار و فعالیت انواع برندهای بین‌المللی وهتل‌های زنجیره‌ای بنام هستند.

1717

برای مشاهده اخبار مشابه با عنوان "عقب ماندگی 5 ساله هتلداری در خاورمیانه" کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

تبلیغات