توصیه های طلایی برای بدنسازان -آکا

1395/03/28

آموزش بدنسازی ، بدنسازی ،سایت ورزشآموزش بدنسازی و پرورش اندام

آکاایران: توصیه های طلایی برای بدنسازان
۱- با مصرف فیبر در کنار پروتئین وی به صورت برجسته ای هضم این آموزش بدنسازی و پرورش اندام - پروتئینی سریع الهضم را کند کنید

,توصیه های طلایی برای بدنسازان,بدنسازی و فیتنس,[categoriy] توصیه های طلایی برای بدنسازان

توصیه های طلایی برای بدنسازان -آکاتوصیه های طلایی برای بدنسازان,بدنسازی و فیتنس

آکاایران: توصیه های طلایی برای بدنسازان

به گزارش آکاایران: ۲- سبزیجات سبز در میان انواع سبزیجات مغذی تر هستند سالاد های خود را با استفاده از مخلوط سبزیجات سبز تهیه کنید تا دامنه وسیعی از مواد مغذی را به بدن خود برسانید .
۳- وقتی زمان آن فرا رسید که چربی بدن خود را بسوزانید سعی کنید از مواد مغذی ترموژنیک استفاده کنید این مواد مغذی دارای توانایی افزایش متابولیسم به منظور سوخت کالری اضافی می باشند به همین جهت مصرف دارچین فلفل قرمز خردل و زنجبیل را افزایش دهید.

۴- پنیر روستایی با چربی پایین یک وعده غذایی مناسب و عالی برای زمان قبل از خواب می باشد در کنار پروتئین کازئین کند هضم پنیر روستایی یک جریان پایدار از آمینه ها برای شما در سراسر شب مهیا می کند .
۵- غذاهای تقلبی نظیر گوشت های خشک و نمک زده و همبرگر اگر به میزان مناسب خورده شوند جایگاه خوبی در رژیم بدنسازی دارند آنها شامل پروتئین با ارزش و چربی های اشباع شده ای هستند که به حمایت از تولید هورمون کمک می کنند .
۶- هر چه بیشتر با کراتین آشنا می شویم بیشتر متوجه می شویم که استفاده از آن به عنوان یک مکمل بدنسازی تا چه اندازه می تواند مهم باشد کراتین نه تنها می تواند شما را قویتر بسازد و باعث افازیش حجم عضلانی در شما بشود بلکه می تواند به شما کمک کند تا چربی بدن خود را نیز کاهش بدهید
۷- در مدت زمان کوتاهی قبل از انجام تمرین با وزنه حداقل چندین لیتر آب بنوشید این مسئله منجر به افزایش حجم خون در شما می شود و به شما کمک می کند تا عضلاتتان را طی تمرین پمپ کنید
۸- حجم کمی از پنیر روسانیی کم چرب را به همه وعده های غذایی که فکر می کنید به لحاظ پروتئینی پایین هستند اضافه کنید پنیر روساتیی نه تنها به لحاظ پروتئینی غنی است بلکه همچنان به کندی هضم می شود و کمک می کند تا آمینه ها تا وعده بعدی در جریان خون باقی بمانند
۹- بیشتر از آن که تنها روی یک آموزش بدنسازی و پرورش اندام - گوشتی نظیر جوجه تمرکز کنید به دنبال یک تنوع وسیعی از مواد مغذی شامل بوقلمون, ماهی ,گوشت گاو و… در سراسر هفته باشید
۱۰- به جهت اصلاح کیفیت تمرینی تان وقتی احساس تنبلی یا گرسنگی می کنید یک نوشیدنی کربوهیدراتی ساده در قبل و حین تمرین بخورید
۱۱- به همراه گوشت قرمز جوجه و بوقلمون خود سبزیجات نیز بخورید سبزیجات طعم حجم و فیبر دارند و کسب اهداف تغذیه ای را آسان تر می سازند
۱۲- به منظور کند کردن هضم پروتئین در حین خواب و در نتیجه مهیا کردن بدنتان با اسید های آمینه در مدت زمان کوتاهی قبل از این که به رختخواب بروید یک مکمل فیبر دار به همراه وعده غذایی پروتئینی تان صرف کنید
۱۳- شما باید حداقل روزانه یک گرم پروتئین به ازای هر ۵۰۰ گرم از وزن بدنتان بخورید قالبها و محلولهای پروتئینی می توانند به شما کمک کنند تا به اهداف برسید .

توصیه های طلایی برای بدنسازان

آموزش بدنسازی و پرورش اندام -

توصیه های طلایی برای بدنسازان
برای مشاهده اخبار مشابه با عنوان "توصیه های طلایی برای بدنسازان -آکا" کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جستجو های اخبار روز

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار

تبلیغات